REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ BIZNES PILOT P.S.A.
Regulamin określa szczegółowe zasady sprzedaż Usług oferowanych przez platformę internetową dostępną pod adresem biznespilot.pl prowadzoną przez BIZNES PILOT PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Krakowie, ul. Meiselsa 20/5, 31-058 Kraków wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001177881, REGON: 542001971, NIP: 6762695676
1. DEFINICJE
- Administrator Konta – Użytkownik (Klient);
- Konto Użytkownika – indywidualne, elektroniczne konto Użytkownika utworzone w ramach platformy internetowej dostępnej pod adresem biznespilot.pl prowadzonej przez BIZNES PILOT P.S.A. w celu umożliwienia zamawiania i korzystania z Usług oferowanych Klientom przez BIZNES PILOT P.S.A. w jego ramach;
- Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Usługa – to świadczenie usług przez BIZNES PILOT P.S.A. polegająca na udostępnieniu Klientowi abonamentu rocznego lub miesięcznego do platformy subskrypcyjnej odpłatnie lub nieodpłatnie – w zależności od dostępnej i wybranej przez Użytkownika opcji z tematami prawno-biznesowymi i księgowymi dla przedsiębiorców, spółek i grup kapitałowych, a także udostępnianie treści cyfrowych w postaci np. webinarów, podcastów lub warsztatów stacjonarnych;
- Regulamin - niniejszy Regulamin;
- Platforma Internetowa lub Platforma BIZNES PILOT – platforma internetowa dostępna pod adresem biznespilot.pl oraz na odpowiednich jego podstronach, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zamówień i zakupów określonych Usług;
- Sklep Internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem biznespilot.pl oraz na odpowiednich jego podstronach, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zamówień i zakupów określonych Produktów i Usług;
- Prawa autorskie – zespół uprawnień, które przysługują twórcy Utworu;
- Subskrypcja - dostęp do systemu pozwalający na korzystanie z Platformy BIZNES PILOT przez Klienta;
- Subskrypcja odnawialna - rodzaj subskrypcji, który odnawia się automatycznie na okres tożsamy z pierwotnym wyborem przez Klienta;
- Subskrypcja nieodnawialna - rodzaj subskrypcji, który został wybrany na czas określony 1 miesiąca lub 12 miesięcy. Po jego zakończeniu, subskrypcja nie odnawia się;
- Utwór – Każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia;
- Umowa – Umowa o sprzedaż lub o dostarczenie przez Usługodawcę na rzecz Klienta treści cyfrowych w postaci Usługi odpłatnie lub nieodpłatnie, jeżeli Usługodawca tak postanowi;
- Usługi Elektroniczne – usługi określone w pkt. III Regulaminu bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Usługodawcą na rzecz Klienta za pośrednictwem Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A.,
- Usługa VOD lub Usługi VOD – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika posiadającego Konto Użytkownika Platformy VOD polegająca na udostępnianiu na Platformie VOD przez Usługodawcę odpłatnie lub nieodpłatnie (w zależności od dostępnej i wybranej przez Użytkownika opcji) treści cyfrowych w postaci materiałów VOD (pojedynczy materiał lub grupa materiałów) i umożliwiająca Użytkownikowi dostęp do tych materiałów;
- Usługodawca lub BIZNES PILOT P.S.A. – BIZNES PILOT PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Krakowie, ul. Meiselsa 20/5, 31-058 Kraków wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001177881, REGON: 542001971, NIP: 6762695676
- Użytkownik lub Klient - osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca umowę z Usługodawcą w swoim imieniu lub na rzecz podmiotów trzecich, której dane osobowe wraz adresem e-mail zostały podane podczas zakładania konta na Platformie BIZNES PILOT P.S.A. Osoba ta może również wykonywać czynności w imieniu podmiotu, do którego reprezentowania jest umocowana w odpowiedni w świetle prawa sposób;
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa:
- zasady składania przez Klientów i realizacji zamówień na Usługi i Produkty oferowane w ramach Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. przez BIZNES PILOT P.S.A.;
- zasady świadczenia pozostałych Usług Elektronicznych przez BIZNES PILOT P.S.A.;
- pozostałe prawa i obowiązki BIZNES PILOT P.S.A. i Klienta w związku z zawartymi Umowami.
- Sprzedaż Usług lub Produktów oferowanych przez BIZNES PILOT P.S.A. wymaga uprzedniego zawarcia Umowy i zaakceptowania przez Użytkownika warunków określonych Regulaminem poprzez zaznaczenie aktywnego okienka checkbox oznaczonego „Akceptuję Regulamin" lub o podobnej treści widocznego podczas procesu składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy.
- Usługodawca udostępnia nieodpłatnie Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania z Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
- Niezbędnym do przeglądania i wyświetlania treści Platformy Internetowej jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet (np. komputer stacjonarny, laptop, smartfon, itd.). Dodatkowo warunkiem prawidłowego wyświetlania i odtwarzania produktów elektronicznych zakupionych przez Użytkownika jest w ramach Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. – korzystanie ze standardowej przeglądarki internetowej Google Chrome, Mozzila Firefox, itp., przy czym Platforma Internetowa lub niektóre jej funkcjonalności mogą nie być wspierane przez przeglądarkę Internet Explorer. Usługodawca zaznacza, że w celu optymalnego korzystania z Oferty przeglądarka internetowa winna być zaktualizowana do najnowszej wersji.
- Korzystanie z Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. za pośrednictwem przeglądarki internetowej może wiązać się dla Klienta z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesył danych), zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
- Usługodawca może powierzyć wykonanie poszczególnych swoich obowiązków podwykonawcom, jednak dołoży wszelkich starań, aby nie miało to wpływy na zakres oraz jakość oferowanych przez niego usług.
- W przypadku awarii lub konieczności przeprowadzenia prac aktualizacyjnych lub tym podobnych prac w Platformie Internetowej, korzystanie z Platformy Internetowej lub niektórych jej funkcjonalności może być wyłączone lub ograniczone. W takim jednak wypadku Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby usunąć awarię jak najszybciej, zaś w przypadku prac, które można z góry zaplanować, Usługodawca poinformuje wcześniej Użytkowników o możliwych zakłóceniach poprzez umieszczenie stosowanego komunikatu na stronie Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. lub za pośrednictwem e-mail.
3. USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Usługodawca za pośrednictwem Platformy Internetowej świadczy na rzecz Klientów nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
- Konto Użytkownika Platformy Internetowej;
- przechowywanie i udostępnianie Klientom za pośrednictwem ww. kont historii zamówień;
- umożliwienie Klientom składania zamówień w celu zawarcia Umowy na zasadach określonych Regulaminem;
- umożliwienie korzystania z koszyka zakupowego w ramach procesu zakupowego;
- umożliwienie przeglądania treści umieszczonych w ramach Platformy Internetowej (usługa dostępna bez konieczności uprzedniego zawierania umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej między BIZNES PILOT P.S.A. a Klientem);
- Korzystanie z Usług Elektronicznych jako usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez Internet, takimi jak rozpowszechnienie danych Klienta, uzyskanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione lub utrata danych Klienta. Strony są zobowiązane podejmować działania mające na celu minimalizację tych ryzyk. Usługodawca w szczególności stosuje odpowiednie zabezpieczenia, a Klient jest zobowiązany nie udostępniać swoich danych dostępowych do Konta Użytkownika Platformy Internetowej osobom nieupoważnionym.
4. KONTO UŻYTKOWNIKA PLATFORMY INTERNETOWEJ
- Warunkiem składania zamówień na Platformie Internetowej jest rejestracja Użytkownika poprzez założenie odpowiednio Konta Użytkowania Platformy Internetowej.
- Przeglądanie oferty i treści zamieszczanych przez Usługodawcę na Platformie Internetowej nie wymaga rejestracji, o której mowa w ust. 1 powyżej.
- Rejestracja Użytkownika następują poprzez:
- wypełnienie formularza rejestracyjnego na Platformie Internetowej,
- potwierdzenie przez Użytkownika zapoznania się z Regulaminem i jego akceptację w formie elektronicznej poprzez zaznaczenie aktywnego okienka checkbox oznaczonego „Akceptuję Regulamin i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych" lub o podobnej treści,
- przesłanie uzupełnionego formularza rejestracyjnego do Usługodawcy,
- w przypadku Usług finalizacja zamówienia, tj. jego złożenie i opłacenie, wymaga rejestracji Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia przez Usługodawcę Usługi Elektronicznej. W procesie rejestracji Użytkownik ustala również hasło chroniące dostęp do konta Użytkownika przed osobami nieuprawnionymi. Podany adres e-mail będzie jednocześnie loginem do konta zarejestrowanego Użytkownika.
- W ramach Konta Użytkownika Platformy Internetowej Klient ma możliwość zarządzać swoimi danymi, hasłem, a także przeglądać historię zamówień. Klient ma także dostęp do całego dashboardu, dającego możliwość kompleksowego zarządzania Kontem Użytkownika.
- Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i właściwe używanie loginu i hasła, które powinien przechowywać z zachowaniem zasad poufności. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż login lub hasło Użytkownika znalazły się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, należy niezwłocznie zmienić dane dostępowe albo zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę.
- Zarejestrowany Klient może w każdym czasie wnioskować do Usługodawcy o usunięcie jego Konta. Usunięcie konta jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o bezpłatne świadczenie Usługi Elektronicznej dotyczącej prowadzenia konta zarejestrowanego Użytkownika oraz w konsekwencji utratą dostępu do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio w jego ramach. Dane zapisane na Koncie Klienta będą przechowywane przez Usługodawcę dodatkowo przez okres 30 dni a po tym terminie zostaną zapisane w archiwum na okres kolejnych 3 miesięcy, zaś po upływie całego wskazanego okresu zostaną automatycznie usunięte, na co Klient wyraża zgodę.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych polegających na utrzymywaniu Konta Użytkownika Platformy Internetowej, ze skutkiem natychmiastowym z ważnych powodów, takich jak: (i) istotne i rażące naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, (ii) korzystanie przez Klienta z Platformy Internetowej w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu lub niezgodnie z dobrymi obyczajami, przeznaczeniem konta lub przeznaczeniem zakupionych Usług (iii) kopiowania Usług lub udostępnianie je podmiotom trzecim bez zgody BIZNES PILOT P.S.A., (iv) podawanie BIZNES PILOT P.S.A. danych niezgodnie z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowych, niedokładnych lub naruszających prawa osób trzecich, (v) naruszenia lub podejmowanie prób naruszenia zabezpieczeń technicznych Platformy Internetowej w celu niedozwolonego uzyskania dostępu do jego zasobów, (vi) modyfikowania w sposób nieuprawnionych treści udostępnianych przez Usługodawcę, w szczególności cen i opisów Usług. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych w trybie opisanym w niniejszym ustępie będzie skutkować usunięciem konta Klienta oraz utratą dostępu do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio w jego ramach.
- Usługodawca może ponadto wypowiedzieć za pośrednictwem e-mail umowę o świadczenie Usług Elektronicznych i usunąć konto zarejestrowanego Klienta w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy o świadczenie Usług Elektronicznych.
5. ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ NA PLATFORMIE INTERNETOWEJ
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
- Użytkownicy mogą składać zamówienia po rejestracji Użytkownika zgodnie z procedurą opisaną w pkt. IV niniejszego Regulaminu oraz po zalogowaniu na konto.
- Składanie zamówień w Odniesieniu do Usług obejmujących pakiet Core, pakiet Kreator oraz pakiet Enterprise odbywa się w następujący sposób:
- wybór interesującej Klienta Usługi lub Produktu,
- alternatywne zaznaczenie opcji „Indywidualne dopasowanie Usługi"
- dodanie do koszyka zakupowego poprzez kliknięcie przycisku „kup teraz";
- wybór metody płatności spośród aktualnie oferowanych przez Usługodawcę,
- potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę";
- zapłata za zamówienie zgodnie z wybraną metodą płatności.
- Składanie zamówień w Odniesieniu do Usługi obejmujących alternatywną opcję Indywidualnej dopasowanej Usługi odbywa się w następujący sposób:
- wybór przez Klienta interesującej Usługi dostępnej na platformie biznespilot.pl
- zaznaczenie opcji Indywidualnie dopasowana Usługa,
- przesłanie maila z zapytaniem o wycenę oferty po kliknięciu „zapytaj o wycenę",
- wysłanie przez Usługodawcę do Klienta briefu, celem wyceny Indywidualnie dopasowanej Usługi,
- po uzyskaniu wypełnionego briefu wysłanie Klientowi oferty zawierającej wynagrodzenie za Indywidualna dopasowaną Usługę,
- rejestracja Użytkownika na Platformie BIZNES PILOT,
- wybór metody płatności spośród aktualnie oferowanych przez Usługodawcę,
- potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę", z dodatkową informacją „klikając przycisk „zamawiam i płacę" oświadczam, że akceptuję Regulamin oraz oświadczam, ze chcę natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Indywidualnie dopasowanej Usługi i rozumiem, że nie będę mógł / mogła odstąpić od Umowy na dostarczenie dla mnie Indywidualnie dopasowanej Usługi przed upływem 14 dni, o którym mowa w art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014, nr 827 ze zm).";
- Subskrypcja Usług obejmuje dwie możliwości:
- Subskrypcję Odnawialną, która będzie odnawiana na analogiczny czas trwania po upływie okresu na jaki została wykupiona. Subskrypcja może zostać wykupiona w dwóch wariantach:
- Subskrypcja płatna miesięcznie, z góry za każdy kolejny miesiąc obowiązywania subskrypcji,
- Subskrypcja płatna jednorazowo, raz na rok z góry, przy płatności za rok z góry Klient otrzymuje 2 miesiące świadczenia Usługi na jego rzecz bezpłatnie;
- Subskrypcję Nieodnawialną, która będzie zawarta na określony czas bez możliwości odnawiana na analogiczny czas trwania po upływie okresu na jaki została wykupiona. Subskrypcja może zostać wykupiona w dwóch wariantach:
- Subskrypcja płatna miesięcznie, z góry za każdy kolejny miesiąc obowiązywania subskrypcji,
- Subskrypcja płatna jednorazowo, raz na rok z góry przy płatności za rok z góry Klient otrzymuje 2 miesiące świadczenia Usługi na jego rzecz bezpłatnie;
- Subskrypcję Odnawialną, która będzie odnawiana na analogiczny czas trwania po upływie okresu na jaki została wykupiona. Subskrypcja może zostać wykupiona w dwóch wariantach:
- Korzystanie z koszyka zakupowego rozpoczyna się z momentem dodania pierwszej usługi do koszyka. Koszyk zostanie opróżniony z chwilą złożenia zamówienia lub zaprzestania składania zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta. Koszyk może zapamiętywać informacje o produktach umieszczonych w koszyku przez Klienta również po zakończeniu sesji przeglądarki, ale nie zapewnia ich dostępności w późniejszym terminie.
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem dokonania zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia zostaje zawarta Umowa między BIZNES PILOT P.S.A. a Klientem. W razie braku otrzymania potwierdzenia zamówienia, prosimy zweryfikować czy płatność za zamówienie została poprawnie autoryzowana albo czy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie znalazła się w SPAM-ie. W razie konieczności, należy niezwłocznie skontaktować się z BIZNES PILOT P.S.A. drogą elektroniczną.
- Po złożeniu zamówienia w przypadku zaznaczenia opcji alternatywnej Indywidualnie dopasowana Usługa otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem dokonania zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia zostaje zawarta Umowa między BIZNES PILOT P.S.A. a Klientem. W razie braku otrzymania potwierdzenia zamówienia, prosimy zweryfikować czy płatność za zamówienie została poprawnie autoryzowana albo czy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie znalazła się w SPAM-ie. W razie konieczności, należy niezwłocznie skontaktować się z BIZNES PILOT P.S.A. drogą elektroniczną
- Do każdego odpłatnego zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy), która zostanie zapisana na Koncie Użytkownika, a jednocześnie informacja o jej wystawieniu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail podany w procesie zakupowym.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania aktualizacji Platformy BIZNES PILOT, wiążących się z brakiem możliwości korzystania z Platformy BIZNES PILOT przez Usługobiorcę. Usługobiorca akceptuje to i oświadcza, że nie będzie rościł żadnych praw z tytułu chwilowego braku możliwości korzystania z Platformy BIZNES PILOT.
- Klient wyraża zgodę na zmiany w funkcjonalności oraz wyglądzie Platformy BIZNES PILOT i oświadcza, że nie będzie rościł żadnych praw z tego tytułu. Aktualizacja Platformy BIZNES PILOT nie upoważnia Klienta do rozwiązania umowy przed zakończeniem jej trwania.
- Usługodawca oświadcza, iż ma możliwość dostępu do konta każdego z Użytkowników. Z możliwości tej może on skorzystać wyłącznie w uzasadnionych przypadkach
- Usługodawca oferuje możliwość umówienia spotkania online z pracownikiem odpowiedniego działu, w celu ustalenia z nim planu czynności, które mają zostać przygotowane dla Klienta odpłatnie. Cena czynności jest ustalana przed umówionym z pracownikiem spotkaniem.
- W odniesieniu do Usług oraz usługi indywidualnej oferowanej – Klient ma możliwość uzyskania pomocy ze strony wsparcia technicznego poprzez kanał:
- Poprzez Konto Użytkownika - Klient po zalogowaniu się do swojego Konta Użytkownika, ma możliwość skontaktowania się poprzez wiadomość z pracownikiem Wsparcia Technicznego. Podczas chatu, klient ma również możliwość przydzielenia jednorazowego dostępu pracownikowi Wsparcia Technicznego do swojego Konta Użytkownika.
6. PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny podane na Platformie Internetowej są cenami brutto i zostały wyrażone w złotych polskich. Zapłata następuje również w złotych polskich.
- Ceny produktów i usług wskazane są każdorazowo w ich opisie, z zastrzeżeniem ustępu 4.
- Klient ma możliwość wyboru odpowiedniej dla swoich potrzeb Usługi abonamentowej i w takim wypadku Klient zobowiązuje się do uiszczenia płatności na rzecz BIZNES PILOT P.S.A. w jednej z dwóch forma (i) jednorazowej płatności przed rozpoczęciem korzystania z usługi lub(ii) płatności w miesięcznych transzach przez kolejnych 12 miesięcy. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w trakcie trwania tego okresu na zasadach określonych w Regulaminie.
- W przypadku wyboru przez Klienta alternatywnej opcji usługi dostosowanej do jego potrzeb, Klient zobowiązuje się do zakupu usługi indywidualnie wycenione oraz uiszczenia płatności zgodnie z indywidualną wyceną przygotowaną przez BIZNES PILOT P.S.A. na podstawie szczegółowych wytycznych zawartych w briefie. Opcja indywidualnie dopasowanej usługi ma charakter w pełni spersonalizowany i dostosowany do potrzeb Klienta, dlatego nie podlega odstąpieniu ani zwrotowi.
- Klient zobowiązuje się do terminowej płatności na rzecz BIZNES PILOT P.S.A. zgodnie z wybraną przez Klienta formułą Usługi i przewidzianych dla niej warunków płatności.
- BIZNES PILOT P.S.A. umożliwia następujące sposoby płatności:
- natychmiastowe płatności przez Przelewy24. Klient chcący zrealizować płatność powinien dodatkowo zaakceptować regulamin Przelewy24, lub
- tradycyjny przelew bankowy. W tym przypadku Klient jest zobowiązany do opłacenia zamówienia w terminie 48 godzin od otrzymania potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku płatności w pełnej wysokości w ww. terminie, BIZNES PILOT P.S.A. zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia.
7. USŁUGI PRZY UŻYCIU SZTUCZNEJ INTELIGENCJI (AI)
- W ramach świadczenia Usług dla Użytkowników BIZNES PILOT P.S.A. może korzystać z narzędzi i usług opartych na sztucznej inteligencji (AI). Ponadto BIZNES PILOT P.S.A. może udostępnić Użytkownikowi narzędzia i produkty oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. Sztuczna inteligencja może być stosowana w szczególności do:
- Automatycznego przetwarzania i analizy zapytań Klientów w celu zapewnienia szybszej i bardziej efektywnej obsługi,
- Generowania treści pomocniczych, w tym odpowiedzi na pytania Klientów oraz materiałów informacyjnych,
- Wsparcia w zakresie diagnozowania problemów i proponowania rozwiązań związanych z usługami BIZNES PILOT,
- Optymalizacji procesów wewnętrznych, w tym zarządzania zgłoszeniami i terminami konsultacji.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że odpowiedzi i rekomendacje generowane przy wsparciu AI mają charakter pomocniczy i nie stanowią wiążącej porady technicznej, prawnej ani biznesowej. BIZNES PILOT nie ponosi odpowiedzialności za treści generowane przez AI.
- BIZNES PILOT zapewnia, że korzystanie z narzędzi AI odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych oraz poufności informacji. W przypadku podejmowania kluczowych decyzji dotyczących usług BIZNES PILOT, ostateczna weryfikacja i zatwierdzenie należą do specjalistów.
8. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI I USŁUGI VOD
- Udzielenie dostępu do Usługi VOD w ramach zawartej Umowy następuje w ramach Konta Użytkownika Platformy VOD, po zalogowaniu się Klienta na ww. konto.
- Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień dotyczących warsztatów stacjonarnych określonych w pkt. VIII poniżej, udzielenie dostępu na podstawie zawartej Umowy w stosunku do pozostałych Usług następuje w ramach Konta Użytkownika po zalogowaniu się Klienta na konto lub w inny sposób zgodnie z opisem danej Usługi na Platformie
- Udzielenie dostępu następuje:
- w przypadku odpłatnych Usług innych niż warsztaty stacjonarne / Usług VOD – za wyraźną zgodą Klienta na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia Usługi / Usługi VOD niezwłocznie po otrzymaniu pełnej zapłaty za zamówienie;
- w przypadku nieodpłatnych Usług / Usług VOD - niezwłocznie po rejestracji Użytkownika zgodnie z pkt. IV Regulaminu powyżej i zalogowaniu na konto.
- Umowa o dostarczenie Usługi / Usługi VOD zostaje zawarta do końca Terminu ważności usługi.
9. REALIZACJA UMOWY DOTYCZĄCEJ WARSZTATÓW STACJONARNYCH. ZMIANA TERMINU
- W przypadku zakupu warsztatów stacjonarnych, realizacja Usługi następuje zgodnie z terminem określonym w opisie Usługi.
- W przypadku wyboru metody płatności za zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym, ze względu na ograniczoną ilość miejsc na warsztatach, o możliwości udziału w warsztatach w wybranym przez Klienta terminie decyduje kolejność wpłat.
- Klient będący kupującym ma możliwość jednorazowej bezpłatnej rezygnacji z uczestnictwa w warsztatach stacjonarnych, pod warunkiem, że chęć rezygnacji zostanie zgłoszona BIZNES PILOT P.S.A. na adres e-mail kontakt@biznespilot.pl nie później niż na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem warsztatów. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej przy zawarciu Umowy. Po upływie ww. terminu na zgłoszenie chęci rezygnacji z warsztatu stacjonarnego, Klient traci prawo do zwrotu wpłaconej kwoty.
- Klient będący kupującym, który zgłosi rezygnację z uczestnictwa w warsztatach stacjonarnych, pod warunkiem, że chęć rezygnacji zostanie zgłoszona BIZNES PILOT P.S.A. na adres e-mail kontakt@biznespilot.pl później niż na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem warsztatów przysługiwać będzie prawo do zwrotu 50% wpłaconej kwoty z zastrzeżeniem ust. 6. W takim przypadku 50% wpłaconej kwoty będzie stanowić zadatek, a BIZNES PILOT P.S.A. bez wyznaczenia dodatkowego terminu Klientowi może od umowy odstąpić i otrzymany zadatek zatrzymać.
- Klientowi będącemu kupującym, który zakupił udział w warsztatach stacjonarnych później niż na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem warsztatów, który odstąpi od umowy w zgodnie z postanowieniami i terminami przewidzianymi w rozdziale X Regulaminu, będzie przysługiwało prawo do zwrotu całej wpłaconej kwoty.
- Z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 powyżej, w przypadku nieuczestniczenia (niestawienia się) Klienta na warsztatach stacjonarnych, które odbyły się w terminie zakupionym przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym warsztacie, a BIZNES PILOT P.S.A. nie jest przy tym zobowiązane do zwrotu jakiejkolwiek kwoty Klientowi z tytułu zawartej Umowy, w tym do jej przesunięcia na poczet warsztatów w innym terminie, chyba że brak możliwości udziału przez Klienta w warsztatach wynika z ważnych przyczyn, np. choroby. W takiej sytuacji Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować BIZNES PILOT P.S.A. o braku możliwości udziału w warsztatach wraz z jednoczesnym przedstawieniem odpowiednich dokumentów potwierdzających wystąpienie ważnej przyczyny (np. L4, pozytywny wynik testu covid-19, itd.). W takiej sytuacji rozliczenie ceny z tytułu zawartej Umowy nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- BIZNES PILOT P.S.A. może odwołać warsztaty stacjonarne z powodu wystąpienia siły wyżej, takiej jak choroba prowadzącego, epidemia / pandemia, katastrofy naturalne, akty władzy lub prawa zabraniające organizacji tego typu wydarzeń w przyjętym terminie warsztatów, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. BIZNES PILOT P.S.A. zawiadomi Klienta o konieczności odwołania warsztatów za pośrednictwem adresu e-mail służącego Klientowi do zawarcia Umowy lub telefonicznie. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy w części dotyczącej odwołanego warsztatu oraz żądania zwrotu całej ceny za zakupioną Usługę, chyba że BIZNES PILOT P.S.A. zaproponuje Klientowi inny termin warsztatów w zastępstwie odwołanego, a Klient to zaakceptuje.
- W przypadku zakupu warsztatu stacjonarnego na rzecz osoby trzeciej Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego warsztatu stacjonarnego.
10. PRAWO ODSTĄPIENIA W PRZYPADKU KONSUMENTÓW
- Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w następujących przypadkach:
- o Usługi przez BIZNES PILOT P.S.A., jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest zrealizowana usługi z indywidualnymi oznaczeniami, według wskazówek i wyboru konsumenta.
- W celu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, na adres rejestrowy BIZNES PILOT P.S.A. lub drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail na adres wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy drogą elektroniczną, BIZNES PILOT P.S.A. niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy również za pomocą poczty elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, umowę taką uważa się za niezawartą (w zakresie, którego dotyczy odstąpienie), a strony zobowiązane są do zwrotu tego, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
- BIZNES PILOT P.S.A. ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- BIZNES PILOT P.S.A. dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który jednak w każdym przypadku nie będzie się dla niego wiązał z żadnymi kosztami.
- Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od Umowy znajduje się w załączniku do niniejszego Regulaminu, jednak skorzystanie z wzoru załączonego oświadczenia nie jest obowiązkowe.
- Faktura korygująca zostanie wystawiona przez BIZNES PILOT P.S.A. w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta i zostanie przesłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
11. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
- Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów pozostających w związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadających dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta objęty zostaje ochroną jak Konsument w zakresie:
- prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z pkt. X Regulaminu;
- stosowania klauzul abuzywnych zgodnie z Art. 3855 Kodeksu cywilnego.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta korzystający ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych punkcie powinien wykazać okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
12. REKLAMACJE
- BIZNES PILOT P.S.A. ma obowiązek dostarczyć Usługi wolne od wad.
- BIZNES PILOT P.S.A. ponosi względem Konsumentów odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli zakupione Usługi ma wadę fizyczną lub prawną, w szczególności w przypadku występowania błędów, awarii i usterek materiałów cyfrowych udostępnianych przez BIZNES PILOT P.S.A. drogą elektroniczną.
- W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta wad Usługi jest on uprawniony do zgłoszenia odpowiednich roszczeń wobec BIZNES PILOT P.S.A.. W szczególności Konsument może żądać:
- naprawienia wady Usługi;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy wraz ze zwrotem wzajemnych świadczeń – o ile wada jest istotna.
- Reklamacje można kierować pisemnie na adres rejestrowy BIZNES PILOT P.S.A. lub elektronicznie na adres e-mail kontakt@biznespilot.pl wskazany na wstępie niniejszego Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Konsumenta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj, okoliczności i datę wystąpienia wady / błędu / usterki, w miarę możliwości wraz z podaniem wersji i nazwy przeglądarki, na której błąd / wada / usterka występuje) oraz żądania związane z reklamacją.
- Zgłoszona reklamacja podlega rozpoznaniu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez BIZNES PILOT P.S.A., co oznacza, że w tym terminie BIZNES PILOT P.S.A. zobowiązuje się do przedstawienia Konsumentowi swojego stanowiska w sprawie zgłoszonej reklamacji wraz z uzasadnieniem.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w sposób uzasadniający zwrot dokonanej wpłaty za zakupioną Usługę, zwrot należności nastąpi możliwie najszybciej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia uznania przez BIZNES PILOT P.S.A. reklamacji. Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do tego, w jaki została dokonana zapłata za zamówienie.
- Postanowienia niniejszego pkt. X (Reklamacje) odnoszą się również do reklamacji dotyczących Usług Elektronicznych.
13. LICENCJA I PRAWA AUTORSKIE
- Usługi świadczone przez BIZNES PILOT P.S.A. prezentowane i udostępniane w ramach Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A., w szczególności treści cyfrowe (elektroniczne), artykuły, zdjęcia, znaki towarowe i /lub logo produktów i usług innych autorów mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i jako takie podlegają ochronie prawnej, stanowiąc własność intelektualną BIZNES PILOT P.S.A. i/lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami.
- Wszelkie materiały przekazane lub udostępnione Klientowi w związku z zakupem danej formuły Usługi mogą być przez Klienta wykorzystywane wyłącznie do użytku osobistego. Klient nie ma prawa powielać tych materiałów ani udostępniać ich podmiotom trzecim bez wyraźnej zgody BIZNES PILOT P.S.A. wyrażonej co najmniej w formie dokumentowej. W tym zakresie BIZNES PILOT P.S.A. udziela w okresie obowiązywania Subskrypcji Klientowi niewyłącznej i nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z utworów będących przedmiotem Umowy, bez prawa do udzielania sublicencji, bez ograniczeń terytorialnych, przez okres wskazany w Umowie, na następujących polach eksploatacji:
- w przypadku treści cyfrowych (elektronicznych)– wyświetlanie i odtwarzanie w sposób zdalny, tj. z pozycji przeglądarki po połączeniu za pomocą sieci Internet, zapisywanie plików w pamięci komputera lub innego urządzenia przenośnego Użytkownika, typu smartfon, tablet,
- w przypadku materiałów drukowanych lub nadających się do wydrukowania takich jak Newsletter - zapis materiałów w pamięci komputera lub innego urządzenia przenośnego Użytkownika (np. smartfon, tablet), wydruk, odczytanie materiałów na własne potrzeby.
- W stosunku do Usług objętych udzieloną licencją zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości jak i części Usług:
- odsprzedaż lub innego formy udostępnianie i prezentowanie osobom trzecim, choćby nieodpłatnie (ww. nie dotyczy książki drukowanej);
- utrwalanie, kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
- Wszelkie utwory wykonane za pomocą narzędzi stanowiących integralną część Platformy BIZNES PILOT P.S.A., w zależności od wyboru przez Usługobiorcę odpowiedniego rodzaju licencji, dają mu możliwość wykorzystywania ich wyłącznie na Platformie BIZNES PILOT P.S.A.(licencja podstawowa) lub także poza nią (opcjonalna licencja rozszerzona).
- Klient korzystając z Platformy BIZNES PILOT P.S.A. i akceptując niniejszy Regulamin oświadcza, że posiada prawa autorskie do wszelkich materiałów, które zamieszcza na Platformie BIZNES PILOT P.S.A. i bierze odpowiedzialność za ewentualne roszczenia podmiotów trzecich wynikające z naruszenia przepisów dotyczących praw autorskich oraz innych.
14. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTÓW
- Konsument ma możliwość skorzystać z bezpłatnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dotyczących zakupionych Usług.
- Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Skorzystanie z tych form rozpatrywania sporów z reklamacji ma charakter dobrowolny.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenie się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej;
- zwrócenie się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a BIZNES PILOT P.S.A. do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy o Inspekcji Handlowej;
- uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- W przypadku Konsumenta chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo – to jest niezależnie od możliwości wskazanych powyżej - możliwość dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów (ODR, ang. Online Dispute Resoution) opracowaną przez Komisję Europejską dostępną pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr.
- W pozostałych wypadkach ewentualne spory między BIZNES PILOT P.S.A. a Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
15. NEWSLETTER
- BIZNES PILOT P.S.A. oferuje usługę wysyłki Newslettera.
- Newsletter jest bezpłatną usługą świadczoną przez BIZNES PILOT P.S.A. drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika polegającą na przesyłaniu listów elektronicznych, za pośrednictwem których BIZNES PILOT P.S.A. informuje o nowych usługach, produktach, udostępnia darmowe treści itd.
- Zapis do Newslettera odbywa się za pośrednictwem formularza zapisu dostępnego na stronie biznespilot.pl w ramach ścieżki zakupowej lub podczas zakładania konta zarejestrowanego użytkownika, poprzez zaznaczenia checboxa „Zapisz mnie na NEWSLETTER" po wyrażeniu przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, np. e-maila, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz zgody na wykorzystywanie przez BIZNES PILOT P.S.A. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług BIZNES PILOT P.S.A. oraz przedstawiania użytkownikowi informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
- Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki Newslettera. Zgody te mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania Newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce Prywatności i Cookies.
- Zapis do Newslettera wymaga obowiązkowo podania adresu e-mail. Uzyskane w ten sposób dane dodawane są do bazy mailingowej BIZNES PILOT P.S.A. w celu wysyłki Newslettera.
- Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili zapisu do czasu wycofania zgody. Wycofanie przez Klienta zgody dotyczącej otrzymywania Newslettera jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie Usług Elektronicznych.
- BIZNES PILOT P.S.A. może również wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych i zaprzestać wysyłki Newslettera w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
16. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 RODO BIZNES PILOT P.S.A. informuję, iż:
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca. Klienci mogą kontaktować się z Administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych Klientów za pośrednictwem e-mail kontakt@biznespilot.pl lub pisemnie na adres rejestrowy Administratora.
- Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w następujących celach:
- zawarcie i wykonanie umowy o dostarczenie Usług objętych zamówieniem - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- realizacja obowiązków rozliczeniowych oraz innych wynikających z przepisów prawa podatkowego, np. wystawienie faktury – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- realizacja transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- rozpatrzenie reklamacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;
- ustalenie, dochodzenia lub obrona przed innymi roszczeniami niż reklamacje - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- zwrotny kontakt telefoniczny lub e-mail w przypadku zainteresowania potencjalnych klientów ofertą BIZNES PILOT P.S.A.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- kontakt telefoniczny lub e-mail w sprawach związanych z realizacją zawartej Umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- wysyłka Newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- cele archiwalne i dowodowe na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu określonych faktów w przyszłości – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją Umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy nie będą możliwe.
- Administrator będzie przechowywał dane osobowe Klienta przez okres realizacji Umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi (wynikającymi np. z terminów przedawnienia roszczeń lub terminów prawa podatkowego).
- Dane osobowe Klienta będą udostępnianie na zasadzie powierzenia do przetwarzania innym odbiorcom danych, takim jak: serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca płatności Przelewy24 lub systemu do fakturowania, dostawca usługi wysyłki Newslettera, a także podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace Platformy Internetowej BIZNES PILOT P.S.A. lub w związku z obroną przed roszczeniami (np. kancelariom prawnym), itp.
- Klient ma w każdy czasie prawo do:
- wglądu (dostępu) w swoje dane osobowe;
- żądania sprostowania danych osobowych;
- żądania usunięcia danych osobowych (np. jeśli brak jest podstaw do przetwarzania) lub ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO;
- odwołania zgody na przetwarzanie danych, jeśli zgoda była podstawą do ich przetwarzania przez Administratora, przy czym takie cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, oraz
- wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie przetwarza danych osobowych Klientów w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i danych, Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Dalsze szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych przez Administratora oraz zasady korzystania z plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności i Cookies, dostępnej pod adresem: biznespilot.pl/polityka
17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługi świadczone przez BIZNES PILOT P.S.A. wykonywane w oparciu o przepisy prawa polskiego, w języku polskim i/lub dodatkowo angielskim, jeśli wynika to z opisu Usługi.
- Klienci korzystają z Produktów i Usług na własną odpowiedzialność.
- Umowy zawierane między Klientem a BIZNES PILOT P.S.A., podlegają prawu polskiemu, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej.
- Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będącym Konsumentem, w szczególności w takiej sytuacji znajdą zastosowanie odpowiednie przepisy właściwe dla kraju zamieszkania Konsumenta, zwłaszcza jeżeli zapewniają mu dalej idącą ochronę niż przewidzianą polskim prawem lub niniejszym Regulaminem.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenia ani ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, dlatego wszelkie ewentualne wątpliwości BIZNES PILOT P.S.A. tłumaczy na korzyść Konsumenta.
- Regulamin może ulec zmianie w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn takich jak: konieczność dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, zmiany technologii, w przypadku wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług, zmiany warunków technicznych świadczenia Usług, itp.
- O treści zmian Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany poprzez umieszczenie przez BIZNES PILOT P.S.A. na stronie internetowej biznespilot.pl nowego tekstu jednolitego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od publikacji nowego Regulaminu. W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o świadczenie Usług Elektronicznych, mają oni prawo do wypowiedzenia zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu pozostaje bez wpływu dla Umów zawartych przez Klienta i BIZNES PILOT P.S.A. przed zmianą Regulaminu, co oznacza, że zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane będą na dotychczasowych zasadach, tj. wg treści Regulaminu z daty zamówienia i jego akceptacji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Ewentualne spory powstałe w związku z zawartą Umową lub umową o świadczenie Usług Elektronicznych, strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia w terminie 10 dni, spory te zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby BIZNES PILOT P.S.A. lub - w przypadku, gdy stroną danej umowy jest Konsument – sądu właściwego według wyboru Konsumenta.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Platformy Internetowej biznespilot.pl jakichkolwiek treści oraz informacji o charakterze bezprawnym, w szczególności za pośrednictwem formularzy kontaktowych udostępnianych na stronie Platformy Internetowej biznespilot.pl
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2025 roku.
Załącznik nr 1 – Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
BIZNES PILOT PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Krakowie,
ul. Meiselsa 20/5,
31-058 Kraków
Ja/My (*)…………………………....................................................................................................................... niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie przez BIZNES PILOT P.S.A. na naszą rzecz Usług polegających na …………………………………………………………………………………………………………...................................................
Data zawarcia umowy ……………………………..……………………………..………………..………………........................
Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ……………………………………………………………..……………..……………….....
Adres konsumenta (-ów) …………………………………………………………………………………………..………………......
Data ………………………………………..………………................................................................................................
Podpis konsumenta(-ów) ………………………………………..……………….............................................................
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
*niepotrzebne skreślić